Saturday, June 14, 2008

WATAK ASHRAF MUSLIM DALAM IMPAK MAKSIMA

Petikan daripada majalah HYPE

Zack anak orang kaya yang ada kereta drift tapi taklah terror mana nak drift. Dia selalu tak puas hati dengan Ayie & the gang. Suka nak cari pasal dengan budak-budak tu. Zack selalu cabar Ayie berlumba.

Nak tunjuk siapa lagi hebat dan macho kat depan seorang awek cun, Eva. Memang ni perasan bagus pun, saya prefer watak jahat sebab tak susah nak feel berbanding watak baik. Lagi pun masa study dulu, saya dikenali sebagai senior yang agak garanglah. Heheheh, setakat ini cabarannya, bila saya kena berlakon jadi maknyah (Anumeta), susah... tapi saya nak cuba jugak.

Untuk INTS, satu pengalaman baru dan bestlah sebab sepanjang INTS saya dapat peluang dan belajar sikit-sikit pasal drift.

2 comments:

ziqah said...

blh tak kalau nak email abg ashraf..

Assalammualaikum said...

baper ye harga kambing seekor...makcik saya duk pegoh.nanti cdg nak beli kambing buat aqiqah anak di pegoh.email saya azieeta@gmail.com