Wednesday, September 10, 2008

Gambar Ashraf Muslim Jadi Bomoh Dalam Drama Niyang Rapik

Dipetik dari Sensasi Selebriti

Tahniah lah kepada Ashraf Muslim sebab Budiey rasa dah ada peningkatan dalam mutu lakonannya. Setakat ini, Ashraf Mulism ditawarkan dengan watak yang begitu terhad dan terlalu biasa-biasa kata orang. Kini, dari seorang budak remaja bandar, Ashraf ditawarkan menjadi seorang remaja alim yang pandai mengaji dan juga seorang bomoh. Budiey dah dengar suara Ashraf mengaji Quran. Memang tak percaya Ashraf boleh mengaji semerdu tu. Siap tarannum lagi tu.

Wah! Budiey rasa tak sabar nak menonton drama ini yang akan menggantikan slot seram di TV3, selepas drama Kekasihku Seru.

Tahniah sekali lagi, bro. Aku akan sentiasa menyokong ko!

10 comments:

okfind88 said...

cayalah..nda sabar asenye mo tgk citer tu...mmg 1 kelainan bg ashraf kn?

guavaboy said...
This comment has been removed by the author.
guavaboy said...

wahhhhhhh best giler!!!!!!!
aq xkan lpaskan each episode okay!!
huhu..
A.L.L.T.H.E.B.E.S.T.
U R SUPERB BRO!!

guavaboy said...

EPY BESDAY 2 U BRO ASHRAF MUSLIM...
MAY ALL YOUR WISH WILL COME TRUE..huhu...
not sure 12 sept or 19 sept is ur besday la...
nyway...IM UR NO1 FAN ok...

pamz said...

critanya pun dh habis...tp kalaulah kan ada ustaz sehensem ashraf kat tmpt saya blajar agama mmg tiap kuliah saya takkan miss. hehehehe...saje jer

reddevils7 said...

smart.
pandai taranum.
handsome.

:D

Rabiyatul said...

taranum?? dia ada ngaji ke dlm series tuh? episod mana yek?

via hanie said...

suke tgk bila ashraf belakon cita keagamaan nampak betul2 mcm ustaz...caya la..ashraf dulu ngan skrg byk berubah dan nampak lbh alim..teruskan usaha anda...

via hanie said...

esk last drama bersiri ILLUSI...hrp2 hepi ending la....Ameen..

Rajahletchumie a/p mahathevan said...

percayalah.awak adalah org yg paling handsome yg prnh saya jumpa.......